Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ. Ƭнɛ αиα'ƨ σғғιcιαℓ βℓσɢ.: 2017

Sunday, January 01, 2017

2017



Assalamualaikum and good morning guys.

To be honest , aku ada banyak cerita yang dah lama nak tulis kat blog ni, tapi tak tertulis due to lot of final assignment and other stuff, at the end, terabai lah blog aku ni. So, azam aku untuk tahun 2017 ni, untuk sentiasa update blog aku ni, tu jelah azam aku untuk blog tahun ni, eh susah tau tak nak capai azam ni, setiap tahun aku try tunaikan azam tu, tapi tu lah kan. azam will still be azam. 

Azam aku untuk tahun ni has to be like a lot. Aku nak sentiasa sihat, sentiasa jadi diri aku, sentiasa akan ada untuk family aku, sentiasa ada untuk kawan-kawan aku, and sentiasa ada sifat nak ubah perangai and be more independent then last year, which is supposed to be difficult cause y now me, cakap je lebih, last-last hapak pun tarakk..

First selfie of 2017 :p


Okay enough cakap pasal azam or whatsoever, aku nak cerita sikit what is happen to my life right now. aku sekarang kat Ipoh, Perak untuk Latihan Industri, or what we also called practical. Soalan paling famous yang selalu sangat ditanya, kenapa nak LI jauh-jauh. Tah kenapa orang pelik sangat aku LI kat Perak, its not really a big deal, lain la aku pi London , USA ke apa. It's just that aku tak dapat LI kat Johor, and tetiba aku dapat offer kat Ipoh ni, tapi alhamdulillah, tempat kerja aku okay sangat-sangat, semua caring and selalu tolong aku.

Bila aku dah start belajar hidup berdikari macam ni, banyak juga la aku dah belajar, susah actually start hidup yang baru macam ni, banyak benda yang kena pikir, duit kena selalu jimat, banyak barang bilik yang aku kena beli, wifi tak ada, tu yang paling penting tu! Tapi nasib baik kedai mamak area rumah aku ni wifi laju, aku boleh download movies lagi. Heheh, everything works.

And i was thinking on making my own bisness, which will be updated soon! Tak sabar nak bagitau korang pasal benda ni. i think this is a big project for me. and aku ada terpikir nak buat giveaway kat instagram & blog ni. Keep update kayy.

Okay lah, mamak-mamak kat sini mesti bengang dengan aku, dah 4jam aku dok tapak kat kedai ni. hahaha, i'll see you very soon. Goodbye!

keep smiling, Assalamualaikum.





THANKS FOR STOPPING BY! :)

0 COMMENTS:

Post a Comment

Assalamualaikum. Don't forget to leave some comment here :D